onsdag 19 februari 2014

Kartor i Omslagsonsdag

Det här var riktigt knepigt. Bloggen Bokpotaten gör det inte lätt för oss denna onsdag. Vi boknördar har olika laster och en av mina är definitivt bokomslag. Jag brukar hålla mig till böcker som finns i min egen hylla, men det här med kartor går jag bet på.
Jag erkänner villigt höggradig fusk - jag har hämtat alla omslagen på nätet.




















Kartor över narrativ praktik tycker jag är så läcker att jag skulle kunna köpa den, fast jag inte har en susning om vad det egentligen är för en bok.
Idag är en sådan dag då jag byter skepnad och arbetsverktyg. Bokstäverna byts ut mot siffror och likt Emil i Lönneberga kommer jag att tillbringa många timmar i Snickarboa.

10 kommentarer:

  1. Maken har faktiskt sin gamla skolatlas kvar någonstans. Den skulle man ju ha kunnat ta med den här veckan också förstås.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, just det! En gammal skolatlas har jag nog också i gömmorna.

      Radera
  2. Jag gillar ju kartor så alla är fina :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Stockholm gata för gata

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är fin och säkert intressant.

      Radera
  4. Håller med om att Kartor över narrativ praktik var fin!

    SvaraRadera
  5. Kartor över narrativ praktik ser riktigt gammaldags och fin ut!

    SvaraRadera