onsdag 11 december 2013

Paket i omslagsonsdag

Nej, det gick inte alls. Jag syftar på temat paket hos bloggen Bokpotaten. Mina två omslag är inget roliga alls och näst intill fusk.


















Erkännas ska att jag hittade inte en endaste skönlitterär bok med paket på omslaget.

Paket får mig att fundera över den kommande julen. Jag är inte klar med inköpen men jag vet vad som ska ligga i paketen till mina nära och kära.

Nu ska det bli spännande att se vad det finns för omslag med paket. Tur att det inte är någon konst att göra paket av böcker.




8 kommentarer:

  1. Det var verkligen inte lätt den här veckan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näst intill omöjligt, skulle jag vilja påstå.

      Radera
  2. Jag har julklappsshoppingen kvar men det ska nog ordna sig

    SvaraRadera
  3. Böcker är perfekta gåvor på mer än ett sätt!

    SvaraRadera
  4. Det var verkligen knepigt den här gången. Håller tummarna för lite lättare tema nästa vecka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen. Undrar om det kan bli svårare än så här.

      Radera