onsdag 18 december 2013

Jul i omslagsonsdag


Huller om buller och utan inbördes ordning presenteras min bukett av juliga omslag. Som vanligt är det bloggen Bokpotaten som håller i trådarna. Det handlar om att visa bokomslag som vi gillar under ett specifikt tema. Denna veckas tema är inte helt otippat julen.



























Har riktigt svårt att välja en favorit, men till sist föll mitt val på "En Spökhistoria vid jul". Vilket omslag blir din favorit?
Nu är jag riktigt nyfiken på vilka bokomslag som gömmer sig hos alla andra bokbloggare.




8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Pettson är verkligen underbar. För att inte tala om käre Findus.

      Radera
  2. Pettsons julbok, ja. Hur kunde jag bara glömma den när jag satte ihop mitt inlägg? Den är min favorit av dessa!

    SvaraRadera
  3. Viveca Lärns bok får bli min favorit :)

    SvaraRadera
  4. Just det... En fröjdefull jul har jag ju i bokhyllan, och ändå missade jag den. Omslaget är riktigt fint i alla fall!
    /Caroline - Bland böcker (www.blandbocker.blogg.se)

    SvaraRadera