lördag 8 mars 2014

Inlägg 400

Tänk vad tiden går. Det känns som igår som jag startade bloggen och faktum är att mitt första inlägg är daterat den 29 juni 2011. En resa som heter duga. Från att bara haft de närmast sörjande som läsare till att nå många tusen i månaden.
Under den här tiden har jag även fått bokkontrakt och massor med nya uppdrag. Projekt "Kyrkornas Hemligheter" växer och har precis hittat nya vägar. Men mina kära Holavedsbrudar har fått stå tillbaka för andra bokprojekt. De finns där i bakgrunden och jag kommer inte att släppa taget om dem. Eller jag menar, de släpper inte taget om mig.




Här brinner den eld som jag alltid bär med mig i hjärtat. Den brinner för Kerstin Svensdotter och alla de kvinnor som kom efter henne. En kedja som idag är länkad ända fram till kusinerna Tilda Åhman och Saga Klingberg. Två tjejer som har ett arv att förvalta.





Nu trycker jag ner gasen och strävar vidare mot mina mål. Vilket i tur och ordning betyder "Kyrkornas Hemligheter - mellersta Sverige", "Sigridslegenden" och "Holavedsbrudar".
Mycket är paketerat och klart, så bli inte förvånade om det kommer att spruta ur min pipeline.




2 kommentarer:

  1. Så många intressanta projekt du håller på med, spännande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det finns jobb så att det räcker. Hoppas kunna beta av dem i lite rask takt under året.

      Radera