tisdag 27 augusti 2013

Triss i Tamara McKinley

Nu har de kommit, mina böcker till utmaningen "tre på tre". Den startar på söndag hos Pocketlover och än finns det tid att hänga på. Alltid kul att göra något tillsammans med andra bokbloggare och så gillar jag utmaningar, vare sig de är svåra eller mer lättsamma som denna.




Tamara McKinleys produktion tilltalar mig därför att den är fantasifull och lättläst. Det är feel good på hög nivå. Miljöerna är hämtade från Australien, vilket kittlar min fantasi lite extra.
Jag har alltid drömt om att resa dit. Och visst kan det bli verklighet. Ingen kan veta vad som väntar bakom hörnet.
McKinleys författarskap omfattar mer än 2 miljoner sålda böcker och har utkommit på 20 språk.





När startskottet för tre på tre går på söndag befinner jag mig ute på jobb någonstans i Värmland eller Dalarna. Det handlar om research till "Kyrkornas Hemligheter" del 2.

Relaterat inlägg: Tre på tre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar