torsdag 22 augusti 2013

Böcker kan väl ingen få nog av?

Böcker är mitt livselixir. Utan böcker inget liv. Ändå tyckte jag en gång i tiden att bokhyllor var fult. Och det kan de i och för sig vara, om de saknar böcker. Det finns väl inget så trist som en bokhylla som till största delen består av vitrinskåp fyllda med glas, några enstaka böcker och prydnadssaker på resten av utrymmet.
Jag tar gärna alla chanser att utöka mitt bokinnehav. Just nu väntar jag på bokpaket både från Adlibris och Bokbörsen.


Under tiden jag väntar passar jag på att tävla hos Västmanländskans Bokblogg, där det ligger två böcker i potten. Böcker som jag tror att jag skulle gilla och de skulle pryda sin plats i mitt hem. Jag har inte hört talas om Cecilia Samartin tidigare, men jag finner henne klart spännande.
Häng på tävlingen och sprid den vidare!

1 kommentar: