måndag 6 februari 2017

Det är måndag morgon ...

... efter en häftig litteraturfestival och en dag full med skärmtid. Jag håller på att titta ikapp "Game of thrones" och jag är fast. Lika otroligt som oväntat, aldrig trodde jag att jag skulle fängslas av denna totalt galna fantasivärld.

Och jag tittar inte bara på serien utan jag läser böckerna också. Började lite försiktigt i somras, men nu har det urartat helt. Jag svär, skriker, gråter och skrattar tillsammans med karaktärerna ... massor av tårar går det åt. George Martin är en riktig slaktare, så fort jag fattat tycke för en karaktär sorteras den brutalt ut från arenan.

Men som sagt nu är det måndag och jag tar tag i mitt eget mer stillsamma skrivprojekt. Redaktör Åsa har gjort en tidsplan och det betyder att jag ska arbeta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar