onsdag 27 november 2013

Fika i omslagsonsdag

Inte tänker jag ge upp så lätt! Men den här onsdagen gör inte bloggen Bokpotaten det lätt för mig. Uppgiften är att hitta bokomslag som anknyter till fika.

Vad kan jag då tänka mig? Jag har letat och måste erkänna att mitt utbud är magert, för jag vill inte gärna fuska och börja kolla i hyllan i köket.



Jag får trösta mig med att titta på allt fint som ni andra säkert hittar. Det är i alla fall enkelt att välja en favorit av dessa tre. "Från din syster Lovisa" tycker jag har ett finstämt och lockande omslag. Innanmätet lever upp till bilden, så det här är ett lästips från mig.


8 kommentarer:

  1. Jag håller med "Från din syster Lovisa" ser trevlig ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den stod gömd i hyllan här hemma :)

      Radera
  2. Även jag tycker om Från din syster Lovisa :)

    SvaraRadera
  3. Från din syster Lovisa är enkelt och snyggt.

    SvaraRadera
  4. Omslaget till "Födelsedagsmysteriet" gillar jag :)
    /Caroline - Bland böcker (www.blandbocker.blogg.se)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske är en riktigt spännande bok.

      Radera