tisdag 8 maj 2012

Det går framåt

Igår måndag arbetade jag oförtrutet med en novell. Har bestämt mig för att skriva tre noveller klara denna vecka samt göra en synopsis på en kortroman. Jag har gett mig själv lite försprång eftersom två av novellerna redan är klara. På det här sättet skaffar jag mig ett andningshål för andra aktiviteter.
I begreppet aktiviteter ingår marknadsföring av "Kyrkornas Hemligheter". Boken ligger ju ännu inte på bokhandelsdiskarna så än så länge jobbar jag mest med bloggen. Här kommer det att dyka upp material som inte fick plats i boken, personliga upplevelser och tankar kring kyrkan som en del av Sveriges historia. En mycket viktig del för övrigt. Kolla gärna dagens inlägg där jag myntat begreppet Church Chic. Kom ihåg var ni läste det första gången! För detta kommer att bli en inredningstrend som kommer att låta tala om sig, tro mig. Titta bara på färgsättningen i Brandstorps kyrka.


Tänk att få gnida sömnen ur ögonen omgiven av dessa läckra färger. Här finns inspiration att hämta! Blått är en intelligent färg, så slösa med den.
Dags för mig att återvända till fantasins värld! För de av er som gillar snälla noveller med kärlek och knorr kan jag rekommendera mina egna som oftast publiceras i Hemmets Veckotidning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar