torsdag 22 november 2012

Årets julhandel står för dörren.

Just nu går produktionen på högvarv. Jag laddar precis som julhandeln. Alla vill vi slå nya rekord. Mitt mål är att producera fler ord, som blir till meningar, som blir till kapitel... Det är så roligt när det flyter på och idéerna trängs. Jag formar, skapar och modellerar.

Detta kan vara julhandel för mig.

När jag inte sliter på tangentbordet fungerar jag som hantlangare i en köksrenovering. Inte mitt kök, men roligt ändå. Allt som tenderar att bli något utöver det vanliga får mig att gå igång på alla cylindrar. Det finns ytterligare ett kök i mina tankar, ett sanslöst udda och vackert kök. Något som läsarna av Gods & Gårdar kommer att få njuta av någon gång 2013.

Här ska det bli kök.

Långsiktighet och roligheter att se fram emot håller mig i toppform. Till våren/sommaren kommer ett härligt projekt att sjösättas. Något Helt Annorlunda ska se dagens ljus i min syster ladugård. Haha... kanske fick det till och med ett namn, nu i detta ögonblick. De tre orden använder jag då och då, en gång blev det en novell. Nu blev det något helt annorlunda, igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar