söndag 10 januari 2016

100 dagar - en utmaning!

Utmaningar är vanligtvis inte min grej, men den här gången nappade jag i hopp om att det är precis vad jag behöver för att bli färdig med min tredje roman som fortfarande går under arbetsnamnet "Vättergatan 4".
Den här utmaningen går ut på att jag ska skriva något varje dag och sedan rapportera mina framgångar eller bakslag eller ... Läs här och få veta mer. Anmälningstiden går ut klockan 22.00 i kväll!
Idag har jag skrivit de 2000 ord som jag föresatt mig och jag är otroligt nöjd. Det gick lite trögt i starten, men när jag väl var igång gick det undan. Nu är jag ledig resten av kvällen och ska läsa boken jag har på gång. Jag gillar Kathrine Webb och det är hon som har inspirertat mig till den roman jag nu håller på med.
Men först ska jag pricka av på checklist i Trello. Trevlig söndagskväll!

4 kommentarer: