torsdag 24 juli 2014

Tävlingsdags hos bloggen Enligt O

Tävlingar där jag kan vinna presentkort att köpa böcker för har jag svårt att motstå. Så självklart vill jag vara med och tävla hos bloggen Enligt O som fyller fyra år. När dessutom presentkortet är knutet till min favoritbokhandel på nätet, Glansholms fick tävlingen ett extra skimmer över sig.
 


Om jag vinner ett presentkort på 100 kronor ska jag använda det som en extra bonus när jag köper "Vi" av David Nicholls som utkommer på svenska i november på förlaget Printz Publishing. David har tidigare skrivit "En dag", som blev en storsäljare i flera länder.

Printz Publishing bjuder för övrigt på en spännande bokhöst och de finns också på facebook.







Var med och tävla du också. Alla har vi samma chans.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar