fredag 11 juli 2014

På besök i Ullared

Klockan var bara strax efter fem då jag gick ut i sommarmorgonen. Det var nästan lite kyligt, men helt underbart. Någon timma senare var jag på väg till metropolen Ullared tillsammans med dotter och två barnbarn.
En anledning så god som någon för att komma undan vissa svåra beslut och nedstrykningar i "Min är hämnden".
Termometern visade snart på nästan trettio grader. Men hos Boris var det svalt och skönt. Inga köer heller. Allt flöt enligt planerna ända tills vi var på väg därifrån med dagens skörd.


Till barnbarnens lycka blev vi infångade och intervjuade för kommande säsongs avsnitt av Ullared. Kan en shoppingrunda sluta bättre än så?
Idag är jag tillbaka i verkligheten och redo att brottas vidare med Sigrid Birgersdotter Grip.

2 kommentarer:

  1. Oj en blivande tv-stjärna, hehe. Va skoj, hoppas du hitta något fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh ja, visst hittade jag ett och annat. Verkar som om jag har svårare att hitta tillbaka till min text...

      Radera