tisdag 31 maj 2016

Någon?

Haha ... att jag ska ha så svårt att hålla fingrarn i styr. Jag kan helt enkelt inte bara läsa, jag ändrar också fast det låtsas jag inte om. Klumpiga formuleringar och tappade ord och ... det finns hur mycket som helst att fixa med. Det är nästan så att jag tror att någon annan varit och kladdat i mitt manus, någon som inte är så bra på att skriva ... någon som haft väldigt bråttom och ivrig att få ur sig alla ord. Denna någon kan väl inte varit jag?
Men jag ändrar inga större grejor än ... för jag skulle ju bara läsa. På gymmet idag kom jag på en scen som bara måste med och så funderade jag över Nanny och hennes storslagna planer ...


2 kommentarer:

  1. Ja visst är det väl märkligt att det finns någon som förstör ens litterära mästerverk ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Borde vara enligt lag förbjudet ...

      Radera