torsdag 11 september 2014

Temperaturen stiger ...

och det verkar att bli en intressant höst. Idag har solen letat sig fram och målat min värld i varma vackra färger. Ytterdörren står på glänt för att jag ska kunna njuta trots att jag sitter inne vid datorn och knappar. Men en bild känner jag att jag vill bjuda på, så jag lyfter på rumpan och går ut en sväng.



Det är nästan 20 grader i solen och jag tror att jag får svårt att hålla mig inne. Emanuel har mycket att göra så det blir nog ändå bäst att han får bestämma och just för tillfället är det sommar även i Finland där han nu befinner sig.
Jag måste också ta itu med den skugga som följer i hans spår. Och riksrådet som inte är på sitt bästa humör. För att inte tala om de obändiga finska oorganiserade knektarna.








Vad jag heller inte får glömma är att jag har en tid hos frissan. Viktigt med tanke på att det snart är Bokmässa i Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar