fredag 13 april 2018

Fredagen den 13:e

Upptäckte just att det är fredagen den 13:e ... Borde jag stanna inomhus? Eller hjälper det inte? Jag tror inte att jag är skrockfull egentligen, men jag hajar ändå till på fredagen den 13:e, nycklar på bordet, svart katt över vägen o s v ...
Är du skrockfull?

Den här veckan funderar Mias bokhörna över det här med kommentarsgranskning. Själv bryr jag mig inte så mycket, men precis som Mia så har jag råkat kommentera två gånger eftersom jag inte sett min kommentar. Fast bättre en gång för mycket än inte alls ... i sådana här fall, alltså.

Ett extra handtag skulle jag gärna ta emot när det gäller snickerier. Jag är klumpig med hammare och spik. Turligt nog har jag en make som är duktig men inte alltid så villig.

Trevlig helg!

20 kommentarer:

  1. Men håll med om att det är roligare MED kommentarer än utan ... trevlig helg till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut trevligare med kommentarer :)

      Radera
  2. Kommentarsgranskning stör mig inte alls.

    SvaraRadera
  3. här ser jag aldrig vad jag skrivit - eller OM jag skrivit...

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, nu har du ändrat... nej, man kan kommentera här bara om man är inloggad... hos mig får ALLA kommentera :)

      Radera
    2. Ja, jag vet att jag har en "märklig" inställning för kommentarer ... Men på ett sätt känns det tryggt att bara de som är inloggade kan kommentera.

      Radera
  4. Kommentarer är kul och visst är det bättre med fler än inga ;)

    SvaraRadera
  5. Hos dig kan man bara kommentera om man är inloggad på sitt googlekonto.
    Jag har inte heller något problem om det blir dubbla kommentarer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ... så är det. Känns lite tryggt tycker jag.

      Radera
  6. Sedan skulle jag vilja kunna redigera min kommentar utan ta bort den, jag menar om man stavat fel eller så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är ju bra att kunna göra.

      Radera
  7. Bryr mig inte heller om kommentarsgranskning, stör mig inte. Behöver inte ha det på egna bloggen, får inga spam, men kan ju förstå varför man vill ha det om man är utsatt för sådant. Skrockfull går det inte att vara för mig. Ibland går vår svarta katt över skogsvägen mer än en gång när man är ute med hundarna på promenad, efterhängsen och sällskapssjuk kattjej. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen har jag heller inga problem med kommentarsgranskning annat än min egen glömska.

      Radera
  8. Jag har inga problem med kommentargranskning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jag heller. Det enda kan vara att jag råkar kommentera samma inlägg två gånger.

      Radera
  9. Jag är överlag mer teoretiskt än praktiskt begåvad så jag är inte heller något vidare med hammare och spik!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra att det finns fler.

      Radera
  10. Inte alls skrockfull men det kan ju ändras ;)

    http://www.nilmasbokhylla.com

    SvaraRadera