torsdag 11 maj 2017

Helgfråga upphöjt till fyra

Dags för veckans helgfråga hos Mias Bokhörna! Eller snarare frågor, hon slår på stort och vill ha massor med svar ... Hur ska nu detta gå till, jag som har sockerdricksbubbel i ådrorna och fjärilar i magen.

På lördag är det release för Manglade dukar och vikta servetter hos Eksjö Bokhandel med bubbel och extra allt.

Vad äter ni (gärna recept)?
Troligtvis inte så mycket ... Kanske lite grillad kyckling.
Vad läser ni?
Italienska Nätter av Kathrine Webb. Har några sidor kvar.
Vad ska ni titta på film/tv-serie, eurovision eller bio?
Kommer att zappa hejdlöst.
Vad smaskar ni på?
Kommer att äta mörk choklad och dricka rött vin. Det sover jag bra på.


OBS! Bokbloggare se hit! Ni som inte redan vet med er att ni brukar få recex från Historiska Media, hör av i kommentarsfältet så meddelar jag förlaget om ni är intresserade av att läsa Manglade dukar och vikta servetter.

32 kommentarer:

  1. Haha, ja men vilken dag du har att se framemot. Det skulle vara kul att läsa din bok, nu är jag ingen snabbläsare. Jag brukar inte få böcker från Historiska media.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en trevlig helg!
    Vin och choklad låter inte helt fel!

    SvaraRadera
  3. om jag ska zappa, får jag göra det med min iPad, men jag "tvingar" nog maken lyssna på Eurovision - bakom sin iPad :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. lycka till med releasefesten! Boken verkar kul men jag läser också långsamt

      Radera
    2. Att läsa långsamt är inge fel.

      Radera
  4. Jag vill jättegärna läsa din bok! Jag får mejlutskick från Historiska Media men recensions-ex bara när jag vågat fråga (Clementine Churchill-biografin, mycket bra!).
    För övrigt tycker jag att din helg låter skön och kravlös :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meddelar förlaget att du också är intresserad.

      Radera
  5. Grillad kyckling är så gott :)

    SvaraRadera
  6. Ha en härlig releasefest! Har fått rec.ex från Historiska media när jag bett om det och nån enstaka gång spontanutskick. Vill gärna läsa din bok!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att du ska få läsa boken:)

      Radera
  7. Hoppas det blir en riktigt bra och rolig tillställning på lördag!

    SvaraRadera
  8. Jag brukar få recex från Historiska Media lite emellanåt. Läser gärna din bok.

    SvaraRadera
  9. Hoppas det blir en fantastisk releasefest och lycka till med din bok! Som för övrigt skulle vara jättekul att läsa, men det är ju det där med tiden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är bra om recensionerna kommer droppande då och då under längre tid.

      Radera
  10. det blir nog sol på din releasefest, lycka till! synd att det är så långt till Eksjö. inväntar dina synpunkter på Italienska nätter

    SvaraRadera
  11. Lycka till! Ser fram emot att läsa din bok. :)

    SvaraRadera
  12. Lycka till - fantastiskt! Skulle nog kunna tänka mig att läsa din bok, men högen av rec.ex. är så enorm just nu att det kanske skulle dröja för länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min bok måste inte läsas nu. Bra om recensionerna är lite utspridda, tycker jag.

      Radera
  13. Jag hoppas att din helg blev så bra som du önskade. Jag läser för övrigt gärna din bok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den blev många gånger bättre ... Klart att du ska få ett recex.

      Radera