onsdag 24 september 2014

Bokmässa i Göteborg

Idag packar jag. Rotar hysteriskt i garderoben och undrar hur vädret kan tänkas vara på västkusten. Jag har mer resfeber än jag skulle haft om jag skulle till Australien. Och det handlar bara om Bokmässan i Göteborg.
Nåja, boksignering och montermingel är stora saker. För att inte tala om alla spännande föreläsningar och möten. Det är verkligen julafton för mig.

Jag kommer att signera "Kyrkornas hemligheter" båda delarna tillsammans med Hanna Åhman i Isaberg Förlags monter B 01:02 under torsdagen, fredagen och lördagen. Känn dig varmt välkommen dit för att bläddra i böckerna och byta några ord.
Signeringstider:
Torsdag 13.00 och 16.00
Fredag 11.30 och 18.15
Lördag 10.30 0ch 16.30









4 kommentarer:

  1. Det ska jag göra, ser du ut som på bilden i headen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. På ett ungefär ja ... ska hålla utkik efter dig :)

      Radera
    2. Tiderna då jag säkert finns i montern finns i inlägget nu.

      Radera
  2. Vad roligt! Lite, lite (eller snarare jättemycket) avis på alla som ska dit.

    SvaraRadera