torsdag 21 september 2017

Om en vecka ...

vid den här tiden sitter jag och äter tillsammans med mina kollegor från Historiska Media.

Men idag är det en alldeles vanlig torsdag och jag har precis tittat in hos Mias bokhörna för att svara på veckans helgfråga.

Vilken författare skulle du vilja träffa på Bokmässan och varför?

Hmm ... inte lätt att bara välja en. Men okej då ... Fredrik Backman. Lyssnade på hans sommarprat och blev sugen på att få veta mer om honom.

Vilken bok längtar du efter i höst som inte ännu kommit ut?

Jag ser fram emot Dan Browns Begynnelse. Hans böcker fängslar mig på ett märkligt sätt, som jag inte riktigt kan förklara.

22 kommentarer:

  1. Fredrik Backman är det många som vill träffa. Det märktes på Bokmässan för två eller tre år sedan tror jag. När han släppte Britt-Marie var här, vilka köer.

    SvaraRadera
  2. många bra sommarpratare man blir nyfiken på.

    SvaraRadera
  3. Aha Dan Brown kommer med en ny bok, jag har bara lyssnat på en...borde kanske lyssna på fler :)

    SvaraRadera
  4. Jag är lite dålig på att lyssna på sommarpratare men några har jag lyssnat på i efterhand.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lyssnar också gärna i efterhand.

      Radera
  5. Jag skulle faktiskt gärna ha träffat dig på mässan ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ... Jag skulle gärna träffat dig också.

      Radera
  6. Dan Brown läste jag någon bok av för länge sedan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var många år sedan jag läste något av honom också, men nu tänkte jag att det skulle bli av.

      Radera
  7. Fredrik Backman hade varit kul att få träffa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur ... Men det finns många som jag gärna skulle prata med en stund.

      Radera
  8. Längtar också efter Dan Browns nya bok.

    SvaraRadera
  9. jag såg någon film efter en roman av Dan Brown som jag tyckte var riktigt spännande

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det händer verkligen någonting hela tiden.

      Radera
  10. Dan Browns nyaste väntar jag också på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är tydligen några stycken som gör det :)

      Radera
  11. Ja, Fredrik Backman hade varit intressant att få träffa!

    http://nilmasbokhylla.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får väl försöka fånga in honom ;)

      Radera