tisdag 26 augusti 2014

En helt vanlig tisdag

Enligt Gesällvisan så borde jag gå ut och vanka idag. Tur att jag upptäckte att det inte var tänkardagen. Så himla försmädligt att göra fel sak på fel dag.

Jag närmar mig mitten av "Min är hämnden" vad det gäller redigeringsarbetet. Ibland blir jag stolt över vad jag åstadkommit och ibland tycker jag att det är så dåligt att det borde åka raka vägen i papperskorgen. För att få en mer sund överblick har jag bett ytterligare en person att läsa manuset allt eftersom redigeringen framskrider.
Hon är en av mina värsta kritiker, så det var med en viss bävan som jag lämnade över pärmen.


Det är ju så att jag vill få både ris och ros. Och nu är risken för ris extra stor. Men för att manuset ska lyfta måste det till uppvindar och de uppstår där cumulusmoln med mörk botten visar sig. Väl får väl se vad SMHI tänker erbjuda under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar