måndag 21 april 2014

Läs-a-lot redovisning


Dags för mig att redovisa min läs-a-lot. Det gick inte riktigt så bra som jag räknat med. Men det är så det är med mig. Jag har svårt att beräkna vad jag ska hinna med. Oftast är jag en riktig tidsoptimist. Jag tror alltid att jag ska hinna mer än vad jag gör.



Boken "Livet efter dig" av Jojo Moyes har jag läst ut och recensionen finns här. Det var lätt att läsa den eftersom jag blev trollbunden och ville veta hur det skulle gå.
Igår började jag på "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar" av Lucy Dillon. En bok som mjukstartar och inte drog iväg mig på samma sätt som den första boken gjorde. Men jag har inte heller haft möjlighet att läsa idag.

Nuläget är att jag befinner mig på sidan 96. Bra med detta är att jag i alla fall betat av en bok från min lista och påbörjat nästa. Jag är nöjd med att ha antagit utmaningen och med mitt resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar