tisdag 6 november 2012

Nu nafsar jag dem snart i hälarna, Wiesner och Cartland

Tänk, nu kan jag se den framför mig. Hela serien med böckerna i sviten om Holavedsbrudarna, som står där i bokhyllan och bara väntar på att bli lästa. Och de kommer att bli fler än de tre som jag planerade från början. Mitt material räcker till många böcker. Med min nya arbetsfilosofi så vet jag att jag kan få upp farten.


Här ser ni omslaget till "Gästgivarens Dotter", som är första delen i Holavedsbrudarna. Så häftigt. Det ÄR Kerstin Svensdotter som är på väg mot hemmet i Humlefall. Vad väntar henne? Jag vet medan ni andra få ger er till tåls. Att redan tidigt i skapelseprocessen ha omslaget klart kan bidra till ökad kreativitet och inspiration. Något som jag starkt tror på och som jag redan känner en sanning att ta till sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar