onsdag 27 januari 2016

Trög trögare trögast ...

Det är sannerligen uppförsbacke med handbromsen i. Hur förkyld kan man bli egentligen? Och hur många extraknäck finns det som bara väntar på att bli utförda av mig? Oändlighetessymbolen som jag vanligtvis tycker är vacker hänger som ett ok kring min hals.


Men det ska gå det här också. Sänk ambitionsnivån och se till att bli frisk! Dela upp och beta av! Och gläd dig åt att du behövs!



Visst är jag bra på att tala förstånd med mig själv och ge lagom mycket pepp? Klapp, klapp på axeln och njut av en kväll i favoritfåtöljen ...





2 kommentarer:

  1. Förkyld som en hel karl? ;)
    Gillade uttrycket: "Oändlighetssymbolen hänger som ett ok kring min hals"!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En riktig mansförkylning. Inte att leka med ;)

      Radera